Informace o nás
Jsme parta šílenců, kteří vyměnili teplý krb domova a lahváče v lednici, za sportování v mokrých hadrech s pádlem v ruce. Úplně poprvé se sešla naše posádka v roce 2006 v květnu na Račickém kanále, kde odjela závod v konkurenci 9 týmů a obsadila celkové 6. místo. Mnozí z dnešní posádky jeli za jiné týmy a členy posádky byli i sportovci provozující sport na teoretické úrovni před blikající obrazovkou. V následujícím roce 2007 sestavil posádku na dRačice OPEN již náš kouč Pavel Čermák. To že se mu podařilo sestavit tým nadějných borců dokazuje 9. místo z 23 posádek ve FUN kategorii. To byl základ, který vytvořil posádku pro rok 2008 pro nově založenou kategorii amaterských posádek Grand Prix.
Kouč stanovil jasnou taktiku. Odjet oba Račické závody a odjet závod v Praze. Díky tomu jsme obsadili 13. místo ze 119 posádek. To nás motivovalo do roku 2009. Opět byla vypsána kategorie Grand Prix, ale nově i divize Čech (západ) a Moravy (východ). Pavel Č. dokázal již sehnat 30 lidí do posádky, kteří byli ochotni obětovat čas, energii a v neposlední řadě i peníze za možnost utkat se na lodi s ostatními. Bylo ale jasné, že jen nadšení k úspěchu nestačí. Proto náš kouč Pavel dohodl zavedení tréninku pod dohledem úspěšného kanojisty Petra Čápa. Zároveň byl zvolen kapitán posádky Michal K. (to je ten kdo má na vodě poslední slovo a je prodlouženou rukou kouče na vodě).
Díky tréninku a dřině na vodě se dostavily výsledky v podobě 12. místa v GP i přes zvýšený počet posádek a také zlepšující se kvalitu posádek (některé posádky se rozpadly a nejlepší se spojily do nových týmů). Bylo jasné, že Pavel Č. dokázal dát dohromady partu lidí, kteří chtějí něčeho dosáhnout, mají společný cíl a jsou ochotni k obětem. Tím se utvořila stabilní parta dragonů.
Abychom se udrželi ve stále se zvyšující konkurenci, byli jsme nuceni začít přes zimu tvrdě trénovat, tak jako to dělaly ostatní posádky. Pod dohledem Čápa se opravdu naše výkonnost a silové dispozice u jádra posádky postupně zvyšovaly. Jak se ukázalo v následujícím roce 2010, bylo to více než potřeba. Kromě tradičních 200m, byly vypsány také závody na 1km. A tam už to není o méně než minutě na trati. Pro tuto sezónu sehnal kouč nová dřevěná pádla o třídu lepší než používaná plastová a také nové dresy. Trénovat na vodě jsme začali dle P.Čápa jako první z nám známých posádek. Kanál v Račicích byl ještě zamrzlý a na Labi plavaly kusy ledu. Přesto jsme to nevzdali a vyježděnost na Labi se projevila vynikajícím výsledkem na prvním ročníku GP ve Štětí a také v Ústí. V tomto roce jsme nakonec vyhráli divizi Západ a v GP jsme skončili na 7. místě. A to bylo nejlepší umístění v celé historii existence naší posádky.
Dál už bylo možné buď vyměnit polovinu posádky a nahradit je svalnatými "bobuláři" z fitek, nebo zintenzivnit zimní přípravu se stávající partou amatérů. Rozhodli jsme se pro druhou možnost. Začali jsme chodit do posilovny 2x týdně. Pro rok 2011 se opět změnily podmínky závodů. Byla vyhlášena kategorie GP, divize západ a východ a také poprvé kategorie firemních posádek. Úkol byl jasný. Vyhrát firemní posádky, jako propagaci firmy MONDI, pod jejíž vlajkou tato posádka jezdí. Navíc některé závody GP byly sdružené s kategorií Českého poháru, což značně zamíchalo bodováním, dle toho, které posádky ČP se zúčastnili závodu.
Naši uživatelé
Tento web slouží pro potřeby naší posádky a jejich příznivců.